Sämst på att ta vara på sovmornar?

Ja, tyvärr så verkar jag vara det. Gick och la mig kl1, kom på massa grejor som jag inte hade gjort... typ kinesiskan,men det gick inte så bra, så jag gick upp 10.15 idag. Duschade, åt frukost framför tv:n medan jag kollade på The Days of Our Lives :p När den var slut gjorde jag kinesiskaläxan, eller större delen av den. Fattade inte riktigt allt, får be mamma kolla igenom allt när hon kommer hem.
Jag har inte pluggat så mycket som jag egentligen borde, men ja, det är ju bara för mycket jag borde eller måste göra :P Jag har läst lite naturkunskap, även om det inte riktigt var läxan, men jag vet själv att jag inte kommer att kunna åstadkomma särskilt mycket på lektionen imorgon, så jag svarade på frågorna som vi ska göra imorgon, medan jag kollade på Gossip Girl :) Det är störande att Gossip girl brukar gå kl 19 på söndagar, det är typ då jag äter :P Men idag så råkade jag vara ledig, så jag fick kolla på repriset :P Men gud, vad jag stör mig på Blair, me don't like her....hehe

Men men, nu är det nog dags att ta itu kemiläxan till imorgon!
Ha det gött!

// K

Kommentarer

Postat av: Sofie

2009-11-23 @ 16:08:39

haha du är verkligen sämst på att ta vara på dina sovmorgonar(?) jag vaknade 12 och de var för att ja fick sms! annars skulle jag ha fortsatt sova... som en gris typ! :O



SV: bilden har min kusin tagit hehe, alla bra bilder har hon tagit! :D

don't worry, be happy har jag hela tiden i tanken... men jag följer det inte:/ tyvärr :P

Postat av: Sofie

2009-11-23 @ 20:01:38

sv: hehh den ser ut sådär nu :) jag ska börja använda den nu :) hihi! <3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback