Sova eller fortsätta försöka?

Sitter här,bara gör ingenting... tankarna i huvudet, far omkring. vet inte vad jag ska skriva, hjärndöd eller vad? Nej men jag kan inte tänka, funderar på att gå och lägga mig istället, så att jag kan gå upp vid 9 eller 10-tiden för att plugga. Måste skriva klart kemiarbetet... Varför förstorar jag bara upp allting? Slösar dyrbar tid. Jo, kanske för att det har gått så dåligt i skolan den här terminen. Antingen så har jag blivit sämre, eller så har nivån bara flugit iväg, up , up and away! nu blev jag på dåligt humör. So depressing. Gillar verkligen inte att vara ovetandes, eller i alla fall vid situationer som denna. vet inte vad jag ska göra...
Behöver ny musik, vill fly verkligheten. Bara sjunka in, djupt i musiken, drömma mig bort, liggandes i sängen, ovetandes.
Nu blev jag jättetrött, men jag vet att jag inte kommer att ligga i sängen förrän om nån timme eller så. Jag känner ju mig själv rätt väl, eller?

Kommentarer

Postat av: Sofie

2009-11-23 @ 00:41:58

va poetiskt du skriver :) hehe

men sov och sen så blir det bättre imorron! jag lovar! och don't worry be happy! :) it's all u got to do :D

<33


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback