I'm back! :)

Höstlovt började med att jag vaccinerades och fick rätt så jobbiga biverkningar... Så jag blev sängliggandes hela dagen igår, med väldigt jobbig huvudvärk! Gick runt i centrum med mamma igår innan jag kände av huvudvärken, sen så gjorde jag nån snabb undersökning. Jag behöver tydligen glasögon tilll vänstra ögat :'(  damn it! :S Jag äter ju morötter i princip varje dag.... Jag behöver verkligen tips på hur man tar hand om sina kära ögon!  Help??

Men men, just nu sitter jag och chillar, chattar lite medan jag kollar/lyssnar på Grey's Anatomy s1e2 :) (Har mycket att ta igen :P )
Grey's Anatomy
Gossip Girl
One Tree Hill
Desperate Housewives :D


Kommentarer

Postat av: Sofie

2009-11-01 @ 16:06:51

jag vet vad man kan göra mindre för att få bättre ögon!



avänd så lite tid framför tv och dator så lite som möjligt! :)<3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback