Wasting my time...

Ännu en dag... en tråkig dag... händelselös dag.

Slösat min tid, som egentligen var planerad till studier. Hah, jag slår vad om att jag kommer dö söndag kväll klockan 23.59! Ångesten börjar redan ta över... vad hände med höstlovet!?? :o It's almost gone...already!
Så mycket jag skulle göra, ha gjort.... my god...
Imorgon tänkte jag träffa min kära kompis, det är planerat.. idag skulle jag ha träffat en viss person, men jag hade mina...orsaker...anledningar till att inte träffa denna människa.... :P hehe...
i feel bad... i'm a bad person... :S

Well well.... Haha, vi (här hemma) väntar typ på vår nyinköpta soffa som ska komma snart (?)... Bäddsoffa :) (mysigt?) Men det var ikeas fel att de inte hade den på lager i lördags och mamma betalade och allt... så de ska typ leverera den till dörren, men den har fortfarande inte kommit :s Jag som tänkte ha nån liten hemmabio-grej :P Men men, we just have to wait and see

Hm, kanske dags att sova... får ändå inget gjort :s
usch...fett negativ jag är just nu... :/

Kommentarer

Postat av: Sofie

2009-11-01 @ 16:11:58

tvilling! vi kommer dö tillsammans! jag har ju massa läxor att göra och jag vet det själv. Så jag har börjat kunna tänka och "börjat" göra lite...... Let us die together! :'( buhuauauauaaaaaaaa.... <3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback