Grey's Anatomy,Gossip Girl, One Tree Hill...

... OMFG!!! So exciting! :D Men det suger att jag inte bor in the United States... Annars kan man titta på några avsnitt, eller typ sneak peeks :P Men men, jag får vänta på att avsnitten visas på svensk tv!
Men! Tack vare "abc" så kunde jag se en bit!! :D I'm happy and sad... det var såå sorgligt... 5 minuter från säsongpremiären av Grey's Anatomy. My God!

Usch, orkar verkligen inte med läxorna..sitter o kollar på youtube: Privileged :P Eller kollar o kollar, snarare lyssnar :P Aja lär mig att lyssna istället för att läsa the subtitles :) alltid nånting positivt...

Pratade med R och jag blev på lite bättre humör... thanks :) Look from the bright side ;)
I'll have that in my mind :)


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0