Första skoldan

Dagen har varit helt okej, inget att klaga på...direkt :P Mjukstart! Förutom på kemin, då vi fick en gruppuppgift direkt.

Annars har allting varit helt chill, bara introduktion :) Det fixade sig med mina problem, visste inte vad jag skulle välja. Kände inte att jag ville slösa 100p på mandarin när jag redan kan det, dessutom skulle jag bara slösa tid på det :P Istället valde jag en kurs som jag vill läsa - Instrument och sång :) och jag är sjukt glad att jag valde den kursen :) Rolig kurs, plus att jag redan har haft läraren förut, så jag vet att hon är rolig :D

Jaa, vad ska man säga om mitt schema... det är väl helt okej. Sovmorgon måndag,tisdag och torsdag. 8.20 på onsdagar o fredagar :/ Längsta dan är onsdag: 8.20- 16.20, får be till gud att jag överlever!!!
men höjdpunkterna i veckan kommer definitivt bli instrument & sång-lektionerna :D måndag o onsdag

Det var inte så farligt idag, trodde jag skulle somna eller dö eller nåt, men jag ...hehe var bara lite okoncentrerad :P men det löser sig så småningom :)
dock var jag inte så jätteduktig idag, har tänkt lägga mig tidigt fr.o.m. den här terminen, ja... 23 är inte så tidigt, jag har dessutom inte ens gått o lagt mig hahah. Jag fastnar för lätt vid datorn :P

Au revoir!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0