Long time no see

Idag var inte den bästa dagen, måste jag bara säga.
Som vanligt så drabbades min tunnelbanelinje, så jag kom försent i ca 30 min eller mer... Missade hälften av gympan. Det positiva var att jag slapp en lite jobbig uppvärming (hörde jag) och att jag slapp köra så långt pass (började mitt i cirkelträningen). Det negativa var väl att jag inte hade värmt upp och var skaderisken var hög. (haha, snart är det idrottsprov och då måste jag veta det!)

Ja, vad har hänt annars? Jo, jag försökte förstå min svensklärares kommentarer på min essä och jag ställde ett par frågor innan han drog vidare till nästa person. Det var väldigt jobbigt att inte få tala till punkt... (eller till frågetecken).
Aja, nu måste jag verkligen sätta igång med slutgiltiga fasen av essäään




Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0