Sportlov.

Äntligen!
Dock har jag rätt mycket att göra enligt min planering, en hel del arbeten (min del i grupparbeten), plugg inför prov, läsa en massa böcker! Lånade 3 st, men får bara välja en av dem:
Vilken ska jag välja?
  1. Ett öga rött av Jonas Hassen Khemiri
  2. Mannen utan öde av Imre Kertész
  3. Änglarösten av Arnaldur Indridason
Tror att det blir alt. 3, det är en deckare och verkar lite spännande. Men 2:an handlar om Budapest 1944 - Auschwitz och sånt. 1:an har jag sett på film...

Menmen, vi får se! Tänkte läsa några sidor i varje bok och sen bestämma mig.

Hm, jag vill både simma och spela badminton! Skulle iof vara kul att få spela tennis igen :) Det var ju ganska kul på idrottsdagen :P Volleybollen var däremot bara okej (på idrottsdagen), ångrar nog att jag var så överdrivet flummmig :/
Men men, idag gick det väldigt bra för mitt lag! Kommunikationen var rätt bra, men passningsspelet var bättre ;D
Så det var kul :D (Till skillnad från idrottsdagen, som var rätt fail! Det blev inget spel, bara massa passningar - slut...)

Aja, nu är det dags att försöka avrunda, skriva klart (?) essän!! Har ägnat 10000000000000h åt att skriva den utan framgång :(

Bye bye


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0