the Vampire Diaries


Haha, jag kollade på den. Rätt så spännande! :) Får hoppas att jag inte blir besatt!!! :P

Jaa, idag var en vanlig dag, eller?

Nja, på musiken fick vi göra nånting som jag tycker är jättekul!! Nämligen... sjunga i stämmor :D Skitnice och det verkar som att jag är sopran - dvs. hög! ;D (Haha, jag var inte bara hög i det sammanhanget...idag:P)

På engelskalektionen gjorde vi, som vanligt, INGENTING. Så, jag och Mina sprang runt i skolan... Jaa, flummade rätt mkt! vad lyckades jag göra? Eh, få se...ingenting. Skulle egentligen läsa boken eller göra en uppgift i boken. Dock kunde jag inte ta den så seriöst :P

Mattelektionen... jaa, vad gjorde vi då? Just det! Som vanligt så hann jag räkna typ 1 tal? Eller okej, kanske 5 tal... Men det går verkligen inte att räkna på lektionen! Dessutom var det stekande hett i klassrummet, så jag hade minst sagt problem med att koncentrera mig.


jaa, annars har jag inte gjort så mkt. Slösade en massa tid idag. Å andra sidan har jag inte så mkt plugg :)
Upptäckte att jag fick respons från svenskläraren min, så jag måste lämna in min essä inom en vecka!! Jobbigt... kunde väl ha gått bättre... Aja, ska inte förvänta mig så mkt.
Hoppas att vi får skriva på lektionen imorgon! Då måste jag verkligen ta det seriöst! Vill inte sitta hela helgen och skriva den... no thanks.

Aja, slut med sovmorgon den här veckan!!! (haha, har haft det varje dag, den här veckan) Upp och hoppa kl.6.30 imorgon!

Jippie! :D

Don't worry, be happy!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0