Tjock, tjockare, Karin

Trots att vi snackade om kost och prestation på idrotten idag (och i tisdags) sitter jag ändå och äter mig tjockare framför datorn... Lyckat! Jag har verkligen lärt mig någonting.
Men vad gör man åt att man inte har särskilt långt kvar tills svenskan ska vara inne?
Jo, man försöker skriva sitt bästa, samtidigt som man får lite energi (maten!) och lite musik :D

Jippie! Vi får se om jag hinner äta middag... den ska nämligen vara inne INNAN kl 23.58! fast helst tidigare.
Jaa, jag är inte direkt svensklärarens favorit, så jag antar att jag får göra så bra jag kan!! :P



"The dawn is breaking, a light shining through.
You're barely waking, and I'm tangled up in you.
I'm open, you're closed. Where I follow, you'll go.
I worry I won't see your face light up again.

Even the best fall down sometimes, even the wrong words seem to rhyme.
Out of the doubt that fills your mind, I somehow find, you and I collide."


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0