2 Mars.

Hehe, lyckades bocka för 4 punkter av 6 på min "Att göra-lista" idag :)
Dock måste jag nog ta igen med de två resterande punkterna imorgon.
Tänkte träffa några kompisar imorgon, men vi får se om det blir nåt, annars blir det back to my plan: plugg.

Jag vill spela badminton OCH tennis! Tänkte göra det på lördag, det är då syrran har tid :P Får se vad det blir :P Eller så får det bli 1h badminton och 1h tennis, haha :)

Hehe, vi har ju typ spanska nationella om någon månad, så jag testade göra två "läs"-övningar. Det gick bra :) 6/8 på ena övningen och 9/10 på andra :) Dock brukar jag ha megaproblem med hör-övningar, såå vi får se hur det går på onsdag :p (har planerat att göra den då :p)

Men men, nu tänkte jag gå och lägga mig så att jag inte blir lika död imorgon, som jag var idag :P

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0