Gitarr.

åh nej, hade planerat att plugga och bli påbörja mina arbeten idag. Men vad har jag jort egentligen?
Jo, jag satte på datorn bara för att kolla på OTH medan jag käkade lunch. Sen så hittade jag nån rolig sida som fungerade typ som karaoke: SingBox
Sen så kom jag på att jag ville hitta massa pianonoter till låtar så att jag kan lära mig dem och spela upp för musikläraren, det tog miljoner år att gå igenom den listan och spara alla filerna :P
Nu sitter jag fast vid en sida som min lärare visade oss: Guitar Tuner. Skitbra sida!! :D Undrar verkligen varför vi inte har blivit tipsade om den tidigare :P Dessutom, om man letar lite så hittar man hur man spelar olika ackord också!! Snacka om aaweesoome hemsida!! ;D
hehe, måste verkligen plugga!


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0