Sönderstressad.

I'm torn.

Mina axlar är snart nere vid mina tår... Så tungt!!! Jag orkar inte mer.
Kemin går åt skogen! (Vad är grupparbete egentligen!?)

Idrotten: Ska ju ha uppvärmning på fredag! Såå, vi stannade kvar igår (tränade i 1,5h) och idag stannade vi från kl 15.15 till kl. 17.30!!! Jag dog. (nästan) Har lite träningsvärk och det betyder väl att jag är hur jäkla otränad som helst! eller så stretchade jag inte ordentligt.  Eller så är jag bara sämst!

Matteprov nästa vecka och jag fattar ingenting!!! Jag ångrar mig såååååå djuuuupt , att jag knappt hittar tillbaka!!! Nej men, jag ångrar mig verkligen för att jag inte utnyttjade tiden väl!! hade ju en del alternativ att välja mellan, men valde att inte satsa så mkt på matten (OSMART!!) Rekommenderas INTE!

Jag måste vara jätte osmart! Offrar min sömn för min grupp och vårt grupparbete i kemi...! Sen så kommer vi ha nån frivillig lektion i musik (de som dyker upp får komp ledigt nån annan dag). Jaaa, jag är allt en konstig prick.

De kommande veckorna är förberedelserna inför min tjocka begravning. Jag önskar mig bland annat de här låtarna:
A Drop In The Ocean
Pachelbel's Canon in D Major
m.fl.

// K



Jag & min tvilling :) <3 Jag är B1 ;)

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0