Valborg 2010

Igår hade jag tänkt att träffa A, ett år sen senast. Men sen så, hade jag ingen lust :P Åh, jag minns hur fint väder det var, jag gick t.o.m. i shorts! :) Gårdagens väder var inte det bästa...
Men men, istället åkte jag hem för att käka lite, innan jag drog hem till R :) Vi snackade o jag fick lära känna hennes kompis. Vid 19-tiden gick vi till stranden, som förra året :) Dock tog det tiiiid innan de tände brasan :P
Träffade på massa gamla klasskompisar från mellanstadiet!! :) Trevligt ;)

Dock gick vi ganska tidigt och jag gick hem (det tog tid att gå... ) men men, sen så chattade jag med tvilling o N. Haha, ja o min kära tvilling blev rätt så beroende av det där spelet på MSN! :P
Gick o la mig väldigt sent...kl 2 och sen så gick ja upp kl9 för att stora syrran var med på tv - Tv4 Nyhetsmorgon, med kören. De sjöng typ en-två ggr per timme :)

Men men, ska nog inte lägga mig för sent ikväll...

Ha det bra!:D


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0