22 maj 2008 ^^

Runt nio tiden står vi vid Stadshuskajen och väntar på att klockan ska bli 9.15, då vi skulle åka båt till Drottningholm.
När vi var på Drottningholm gick vi till Kina slott och åt vår matsäck. Dessutom spelade vi brännboll (inför imorn.... brännbollsturnering på Stora Skuggan).
När vi skulle hem så... skulle vi åka buss till Brommaplan och sedan tunnelbana... Eftersom jag har eget SL-kort tänkte jag åka när de andra skulle köpa glass,m.m. Men det var så fint väder att jag och C stannade kvar och satt på en bänk vid vattnet... Jättefint och underbart väder! ^^

Efter typ nån timma åker vi hem...

När klockan var typ 15 kommer jag hem och nu ska jag typ läsa Anne på Grönkulla... Måste läsa ut den idag :/ Orkar inte....

Aja, måste läsa!! xD

Vad har ni gjort idag då? ;P


Kommentarer

Postat av: Caroline

2008-05-22 @ 18:38:36

Läs inte ihjäl dig nu! :S
Btw, jättekul pratstund... Gillade mest det där med att vi kastade allt det onda i vattnet >.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback