27 maj 2008

Idag åkte jag o min klass till Surahammar med buss, och resan var väl nästan 2h...
Vi var där o fick lära oss om nån fabrik elr nåt... o sen så fick vi se på några experiment...

Men men, vi kom tillbaka till skolan efter 15, o sen skulle ja hem... var väldigt trött ;P

Jag kom hem o tog det lugnt en stund innan jag gick till Svenska Bostäders kontor,men tydligen så hade de redan stängt (smart av mig att kolla upp det innan...) Men men, tänkte fråga om den där "kvartersuppgiften" som vi typ ska redovisa på torsdag... Sen gick ja till Medborgarkontoret o tog en nr lapp (tänkte fråga dem istället), men då såg jag en gammal kompis/klasskamrat. Jaa, jag snackade med honom en stund o eftersom det var så många numren kvar så gav jag upp o tänkte bege mig hemåt. Han skulle på fotbollsträning o då gick ja åt andra hållet ;P
Men men, det var ju länge sen sist ;P

Nu sitter jag här o chattar med kompisar ;D

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer

Postat av: Sandra

2008-05-27 @ 23:17:00

Ja det är kul :)
Idag har jag pluggat, fått jobb, firat jobbet & kollat på bästa tvprogrammen :) Vad har du själv gjort?

Postat av: Karin

2008-05-28 @ 11:38:32

idag har jag inte gjort nåt, ska jobba senare fram till 12 :/

hoppas du har en bra dag!

Postat av: Caroline

2008-05-28 @ 19:58:50

Kul du verkar ha haft den EFTER skolan :P


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback