8 maj 2008

Börjar bli varmare och varmare!! Idag hade jag shorts ^^ och det var inte kallt! ;)

Jahapp, så sitter jag här, när jag egentligen har en heeel del att göra ;(

Men men, idag hände inte mycket...
Jo, jag och mina spanska-klasskamrater gick till Taco bar med vår lärare (som förresten är jättesnäll! ;D) Det var rätt skoj, lite annorlunda ;P

Juste! På biologi-lektionen dissekerade vår lärare en lunga och ett hjärta... Mycket intressant ;)

På historia lektionen antecknade vi varje minut, nästan varje sekund (lite tröttsamt..) men men, provFranska revolutionen på torsdag :/ (kommer "faila"....;(  )

Vad har folket gjort idag då??


Hehe, men men, dags för mig att gå!! (Lider fortfarande av sömnbrist)

God Natt ;)


Kommentarer

Postat av: sofie

2008-05-09 @ 21:51:19

Haha, jag vet inte riktigt vad jag menade! Jag läste lite fel på din blogg :P Sorry sorry =)
Låter som en superskön spanskalärare ni har! Inte som min. Jag satt hemma i går em när hon ringde hem till mig, och började babbla på spanska! (Dessutom låtsades hon inte förstå när jag försökte svara på svenska.. >_


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback