Operation Dagsverke

Idag skulle man tjäna pengar.... men jag gjorde det i söndags med Y, såå idag vaknade jag 10.30 (skööönt!! Jag behövde verkligen det...), sen jobbade jag med "kvartersuppgiften". Gick till Svenska Bostäders kontor o ställde några fråågor. Efter lunchen satte jag mig vid datorn och skrev.... Tog några bilder på huset o så, efter att jag hade varit på det där kontoret... Men sen när klockan var typ 20 över 15 blev det lite bråttom... jag skulle ju till skolan (31min med tunnelbanan...) och lämna in pengarna som jag hade samlat in.... Sen så skulle jag på modersmåls lektion... Sista delen på provet (finally!).... dessutom var det sista lektionen på det här läsåret.
När jag kommer hem så sätter jag mig vid datorn o skriver i ett par minuter innan jag ska äta. sen har jag suttit här sen dess xD (Känner mig så långsam.... ;P )

Aja, snart borde väl jag gå och lägga mig... Börjar ju 8.30 imorn.... :s

God natt !


Kommentarer

Postat av: Sandra

2008-05-29 @ 09:00:17

Okej, vad är det för ämne? jaha vad skönt att den är klar :) Ha en bra dag!

Postat av: Karin

2008-05-29 @ 14:41:53

jag jobbar på grönan!

vad ska du hitta på idag då?


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback