081003 - What a day...!

Idag hände rätt mkt....

började med att jag vaknade typ 2h tidigare för att simma med syrran! (Stolt... elr ganska stolt :P)
Vi simmade iofs bara en liten stund...

Sen skulle jag till skolan och jag började 10.40 idag!
På tekniken hade vi förhör och det gick väl rätt bra, eftersom det var muntligt :)

Efter det var de lunch... På lunchrasten hände nåt inte så kul.... Vi satt vid fotbollsplanen medan killarna spelade fotboll. Sen så skadar L sig :S Och tyvärr så var vår skolsyster inte där... (vilket hon inte brukar vara... känns det som) men men, hans pappa hämtade honom... Fick nyss reda på att han hade brutit det armen....

Men men, sen så när jag kommer till matte lektionen så får jag reda på att J svimmade under lektionen och han gick till skolsystern som sa att det inte var nåt! Shit...?
och det var så läskigt... När lektionen var slut så gick vi till skåpen, och eftersom jag går så långsamt kom jag när alla stod runt honom när han låg på golvet!! Shit, vad orolig jag blev...! men han lade sig på bänken och de ringde till 112, som sa att han skulle hem... Det borde väl vara konstigt om han svimmar TVÅ ggr!!?
Hans kompisar gick med honom hem...


Aja, nu sitter jag och lyssnar på Idol.
Kevin B är faktiskt bra :D Han sjöng faktiskt rent, till skillnad från andra ;D

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0