KG here I come! :)

Igår fick jag ett brev från gymnasieintagningen och där stod det att jag hade kommit in på Kungsholmen :) Jag börjar tydligen den 17 augusti.

Men men, igår ringde jag min handledare och det visar sig att jag börjar kl.6.30 på måndag... Great... Jag som trodde att jag skulle få sovmorgon,haha... in my dreams... Dessutom så tar det tid att ta sig dit och bussarna har väl antagligen inte börjat gå än...eller?:P Aja, får fixa skjuts på nåt sätt :)

Haha, just nu sitter jag vid datorn och har så otroligt tråkigt... men jag har märkt att min granne "meckar" med bilen rätt ofta och motorn är tuung... haha, men det är en najs bil han har :P 

Åh!! Vilket härligt och varmt väder det har varit på sistone :D Underbaaart!  Det är väl typ en av många anledningar till att jag inte har suttit framför datorn och bloggat :P Måste ju vara ute och njuta av vädret :)

Aja, snart tänkte jag duscha och kolla på So You Think You Can Dance ;)

See ya later!


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0