Ordning & reda

Idag har jag slösat tid på att göra hål i alla gamla papper från nian för att sätta in dem i en pärm :P
Egentligen skulle jag ju faktiskt plugga, men njaa... blev inte riktigt så. Allt annat är ju så mycket roligare!! ;P

Vid 15 eller 16-tiden satt mamma och brorsan och kollade på El Clásico, Barcelona - Real Madrid. Men det var typ en rätt så gammal match eftersom min brorsa upptäckte att Eto' fortfarande spelade och Zlatan var inte med :) Men det var skit kul iaf! Blev 6-2 till Barcelona ;)
För några timmar sen så såg jag att det var Barcelona vs. Real Madrid (igen), men det var nog en direktsänd match, blev bara 1-0 :p Såg inte själva målet, tyvärr... Gillar verkligen att kolla när folk gör mål :D Adrenalinkick? :p

Jippie, imorgon blir det sovmorgon! Hoppas att jag inte lägger mig för sent... jaa, jag är ju rätt duktig på det! ;D

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0