PANIK!!!!

Så mycket att göra, men så mycket jag inte har hunnit göra...! Imorgon börjar skolan igen...  fan vad skoltrött jag är! (Det är inte bra...)

Har slösat hela dagen på att göra... jaa, vad har jag gjort? ingenting!
Haha, jag ägnade fredagen åt att hjälpa till rätt mycket här hemma :) (det är typ det enda som känns bra...så länge sen jag hjälpte till :p)
Vi hade typ ingen användning av "eldkaminen" (tror jag att den kallas), så vi tog bort den. Tog sån himla lång tid att bära upp den från källaren till hallen... så himla tung!! Fick typ träningsvärk i mina underarmar (hahah!) :P

Träffade min kära vän på eftermiddagen och vi gick på en promenad och satt vid stranden och bara snackade! Både om grejer som händer och gamla minnen :)

Sen på kvällen kom vår kära nyinköpta soffa som jag väntat så länge på :D Det fanns typ massa delar som skulle sättas ihop, så jag ägnade kanske 1,5 h till att fixa den. Det blev ganska najs! Det är t.o.m. en bäddsoffa, så det är ju skönt :) Nu sitter jag på soffan i källaren, och det är fett mysigt! Borde fixa nån hemmabio eller nåt ;P

Men men, borde fan pluggaaaaa!!! Jag orkar verkligen inte :/
Aja, hej så länge!
Nu är det labrapport som gäller...

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0