Trött

Trött, men har matte läxtest imorgon. Sure, det är bara läxtest... men jag vill göra bra ifrån mig. Fan, när ska ja lära mig av mina misstag?

Haha, kul att vi har börjat prata om att ses precis ett år sen sist... :P

Hm, vilket dilemma! Har två låtar som jag KANSKE ska spela upp, men vet inte när...
Tvillingen min, föreslog att jag skulle spela Wait For You - Elliot Yamin, men den är nog lite för svår för mig. ( Haha jag vann vadet!) Plus att det blir extra svårt om jag ska sjunga samtidigt :P Behöver mer tid, men jag tror att prel. deadlinen är imorgon. dock hoppas jag på att hon är lika snäll som i vanliga fall :)

memen, kanske dags att lägga sig? Ja... typ...

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0