Simning eller ej?

Ett litet dilemma! Ska jag simma eller inte imorgon?
Simma eller sovmorgon

Om jag simmar imorgon så kommer jag antagligen skämma ut mig själv,men jag kommer att lära mig att rädda livet på en docka , på olika sätt. DOCK finns risken att jag blir ännu mer sjuk.

Om jag väljer att inte simma får jag sovmorgon och slipper skämma ut mig själv. Plus att jag inte utsätter mig för risken att bli ännu mer sjuk.

Känns som att "inte-simma" väger mer :P

Äsch, får ändå inte MVG i idrott... hehehe
whatever



Men men, idag hade vi engelska muntliga och det gick väl sådär. Men jag fick förvånansvärt bra betyg hahha :P Snäll lärare? Ja.

Nu tänkte jag ta mig till soffan och kolla lite på vampire diaries (även om jag missade lite grann) sen så blir det kemiplugg innan jag går o lägger mig

Ha det bra bra :D

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0