nr. 900

Jag bloggar inte ofta, men det här är mitt 900:e inlägg :)

Haha kommer ihåg att jag hade en period, nån sommar, när jag bloggade varje dag,typ hela tiden, haha :P Men men, det var tider det! Nu har jag ju inte lika mycket tid, tyvärr.
Vill kolla på Desperate och Cougar Town ikväll, men hinner inte. Imorgon är det premiär för Grey's!!! Villl kollaaaa, sen så har jag ett par OTH-avsnitt som väntar på mig,hehhe :P
Jag får kolla typ på fredag :D

Nu måste jag verkligen fokusera på plugget hehe :P

Ciao!


----

Uppdated: 20:30

Jippie, blev precis klar med spanskan! :) NU ska jag läsa kemi och sen sova djuuuupt :P


Kommentarer

Postat av: Kasper Norin

2010-10-06 @ 18:53:43

fin blogg!



Btw! "Dagens Blogg" är igång! in och kommentera så kanske det blir du som blir Dagens blogg!

Lycka till! ♥


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback