15/4-08

Jahapp, det fanns inte mkt att göra på sjukhuset idag, de här två dagarna var tydligen ovanligt tysta... ellr alltså det var inte så många patienter som kom...
Men jag fick i alla fall vara med och titta på gastroskopi, en undersökning i bl.a. magsäcken och matstrupen.

Eftersom det inte fanns så mkt att göra fick jag gå hem strax innan 14. Eftersom jag slutade så tidigt tog jag chansen att åka hem till förorten och sedan direkt gå till min gamla skola ^^ ( ca 5min från hemmet! )
Där träffade jag mina gamla klasskamrater (från mellanstadiet)... ;D

Aja,
nu ska jag nog göra nåt annat!

Desperate Housewives
är tillbaka!
Ikväll kl.21.00 Kanal 5

Kommentarer

Postat av: cornelia

2008-04-15 @ 18:44:58

svar: jag går i 2;an =) på naturhumanistiska så det kan ju förklara en hel del ;P dudå? okej tack för tipset, ska jag prova :)(Y)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback