2 April 08

Dagens första lektion var matte, och jag räknade typ 1-2 tal (wow!)
Sen så pluggade jag lite till spanska provet :S
Gick och la mig 1.20 nånting pga provet :(
Iofs, jag har lagt mig vid den tiden sen i söndags... Gud, vad trött jag e..

Jaa, sen var det ju spanska prov.. Och eftersom jag var såå trött höll jag på att somna(!). Pinsamt om jag skulle ha gjort det :P  Men men, det gick inte såå jätte bra.. aja, det går säkert bättre nästa gång... Jag hann (nog) skriva allt, fast min hand började darra jätte mkt när de var typ 2-3 min kvar :S

SEN, så var det idrott! Och vi spelade basket <3 . Rättare sagt, basket match! Och jaaa, det var jättekul ( typ som vanligt). Basket är ju kul :)
Sprang och rörde på mig jättemkt! Hoppas att läraren märkte det :) ( VILL FÅ BÄTTRE BETYG i idrott....!!!!! Har sjukt dåligt betyg där ;( !!!)

Sen hände inte så mkt...
Syrran ville  jogga nyss ( runt 20) och jag följde med, inte för att jag pallade jogga...:P Har inte gjort det på så länge sååå , det blev mer en promenad xD MÅSTE skärpa mig!! :P


Imorn, ska vi på bio med klassen , vi ska se nån film ( vet inte vilken xD) Men men, vi får se ;D

Ha det bäst!!! ;D

Kraaam <3

Kommentarer

Postat av: aida

2008-04-02 @ 22:46:10

hur vågar du kvinna ?! :d

Postat av: Scharlakansdammen

2008-04-03 @ 08:52:55

Kanske stranden skulle ha fungerat på spanskan då? :-D

Postat av: aida

2008-04-03 @ 16:48:20

HUH ! hur vågar du kvinna !? okej men gifta män när heta . hahahah nee skoja . vad ska man säga . jag gillar den förbjudna frukten ?


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback