2008-04-23

Idag skulle jag till tandläkaren kl. 8.25, där skulle jag röntga mina tänder. När klockan var runt 9.13 satt jag på tunnelbanan i full färd mot sjukhuset. Jag kom dit en timma senare än vad jag brukar...

Det fanns inte så mycket att göra idag, kan bero på att jag var på den mer lugnare avdelningen.

Men men efter dagen åkte jag buss till Gamla stan, där jag sedan gick mot drottninggatan. Där skulle jag se efter en del kort som jag hade tänkt att köpa. Det blev ett litet kort , och sedan satte jag mig på tunnelbanan mot modersmålsundervisningen.

När klockan är strax innan 18 är jag på väg hem och magen kurrar...! (hehe, jaa, jag är hungrig...väldigt ofta!) Men det var inte så konstigt ,sist jag åt nånting var ju runt 12 tiden... :S
Men men, så fick jag middag 18.30 :)

Jaa, sen har jag inte orkat göra nånting vettigt...
Känner mig såå oerhört stressaad!! : /
Usch!!

aja, sorry, nu blev det klagomål...(igen)

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0