3 april 08

Idag rörde jag på mig ( jaaaa, äntligen!!).
Jag och syrran gick av två stationer tidigare, för att köpa glass (hehe, var tvungen :P). Sen så köpte vi Läkerol Cupa fruits.... ( gillade inte den :S )
Men men, vi promenerade hem och, jaa.., vi hade inte världens bästa promenadskor på oss idag (tyvärr...). Såå, det tog (hehe, pinsamt nog) ungefär 40-45 min att gå hem (!!!). Pinsamt, pinsamt.. Hehe, skyller på mina skor :P

Jaa, nu tänkte jag faktiskt fortsätta skriva historian, som blev flyttad :D , till måndag!!  Men bläää, Steve, vår historia och geografi lärare,  sa att ja borde skriva som jag gjorde med det senaste geografi arbetet ( då jag fick MVG, blev chockad....!) Hhe, vi får hoppas att jag kommer att skriva så bra ( inte för att jag tyckte att det var så.. bra.. :s )

Aja,
see ya later,
alligator!!

Kommentarer

Postat av: Scharlakansdammen

2008-04-03 @ 22:13:12

Mycket bra med MVG Örd. Och japp, det finns bättre läckerol.

Postat av: leet SPIDERMAN

2008-04-04 @ 14:34:57

hi plz visit www.wow-europe.com its awesome ...
i got lvl 70 mage and i rox
ty


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback