7 veckor kvar till SOMMARLOVET!!!! <3

Jaaaaa, shiit, tiden går såå snabbt!! Liksom om exakt 7 veckor har vi skolavslutning och sen är det
Sommarlov!!! <3
Längtaar! :P

Idag var jag på mag- och tarmavdelningen. Där fanns det mer att göra :)
Fick lära mig massa nya saker och jag hade en annan handledare, även hon är en undersköterska...

Efter "jobbet" skulle jag till Hornstull ,där jag har modersmålsundervisning.
Men först köpte jag choklaaaad ( som ni ser namnet på min blogg så kanske ni förstår att jag gillar choklad?)! Jag var typ tvungen :P

Jag kom hem runt 18, och nu ska jag käka!

Ses ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

2008-04-16 @ 19:15:41

lies du var inne på msn innan 18

Postat av: aida

2008-04-16 @ 19:17:46

mums!jag själv har en maräng på väg . muumms ! längtar till avslutningen :D puss på dig

Postat av: Caathy

2008-04-16 @ 20:16:05

,visst tiden går så snabbt:)
nicee blogg 2 u to hehe

Postat av: Anonym

2008-04-16 @ 21:27:42

Oj, vad kort tid kvar! :O
Vad jag längtar... Fast ändå inte, kommer sakna alla :(

Just det, du som ville veta, köpte halsduken på Lindex mittemot kulturhuset. Fanns i färgerna svart, grått och vit (som jag köpte) :P


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback