Ännu en flummig dag (igår)

Hehe...
Hann inte blogga igår... så jag skriver idag ^^

Jahapp, vad hände då?

Bl.a. så var jag heelt galet flummig på engelska lektionen. Och vi hade den så kallade Haschtanten som vikarie... haha, satt vid fönstret (och det var öppet) framför Alex o Thomas... Hehe, jaa.. även om fönstret var öppet så luktade det... inte så... bra.. xD
Men men, haha, jag garvade jätte mkt under den lektionen...! Vet inte vad jag hade ätit egentligen....:P
Men de läste så roligt.... att ja liksom bara satt och garvade (hehe, jag kanske överdrev.. men, sån är jag ;P)

Jag kan typ sitta och garva , och garva, och bara garva.... även om det kan vara så att ja typ garvar åt ingenting :P

Men men, vi dansade igår... Modern dans <3. Seriöst, det är ju askul med modern dans ;D
OM ni får chansen att pröva, GÖR DET!
Funderar på om ja ska börja dansa, vore ju skit kul : )

Sen, efter lunch, skulle vi haft NO. Men eftersom vår lärare har typ semester elr nåt så hade hon sagt att vi skulle få se på film den lektionen, eftersom vi hade prov dan innan och vi skulle typ börja m nåt nytt.. Men vi skulle själva skaffa en film!  Då hade vi bestämt att  SEBASTIAN skulle ta m sig Lejonkungen <3 ( en klassiker! :P)
Det var så kul!!!  Så länge sen senast ja såg den.... Men, hahaha, det lät så kul när (några av) killarna började sjunga med!! ;D Haha, SEBASTIAN hade t.o.m. skaffat texterna till låtarna ! : ) Hehe, jag som gillar att sjunga sjöng m ibland : P ; )

Sebastian Troedsson är bäst (enligt honom...)
Tack tack för att du tog med dej den underbara filmen ^^

Kommentarer

Postat av: teh traceur sebastién LUL

2008-04-12 @ 22:56:34

Lejonkungen IN MY HEART LMAO

Postat av: aida

2008-04-12 @ 23:28:29

hahah jag är inte lejonkung oskuld längre ;)nu har jag sett den lol :P


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback