Idag - 20080404

Dagen började med att jag vaknar 20 min efter attt jag stängt av alarmet ( orkade verkligen inte gå upp!). Sen så 45 min senare är jag påväg till tunnelbanan, och jag får en Stockholm City tidning av tidningsutdelaren som (säkerligen) känner igen mig, med tanke på att jag åker t-bana varje dag....  Han brukar alltid säga samma sak, tänk att man orkar! " Ha en bra dag!"  "Trevlig helg!"....Men men, för att inte vara oartig säger jag ju "tack det samma"! :P

Sen så hade vi tyska och eftersom det var nationella prov för niorna idag , blev vi flyttade till en annan sal. Vi har prov på onsdag :S
Efter det var det idrott och vi dansade idag!! :D Modern dans och det är jääätte kul ;D Även om vi typ torkar golvet (ibland :p) och (usch!) skolans gympasal är huuur jäkla dammig och smutsig som helst ;(  . Det är ju nackdelen.... När vi dansade salsa som också var jätte kul, slapp vi torka :P

Men men, efter det roliga hade vi engelska , då vi pratade om Shakespeare o så....
Sen var det lunch! Nån konstig grej, som vanligt (typ), som jag inte tyckte var så god :s

Efter det var de Kemi, då vi pratar om proteiner, kolhydrater och fetter och sånt... Prov på torsdag :S

Bläää, har fortfarande inte skriivit klart Historian ;(. Orkar verkligen INTE! :s
Den ska in på måndag.... :(

hehe, nu blev de (typ) mkt klagomål....! Som du säkert har märkt,så skriver jag väldigt ofta "typ". dessutom säger jag också "typ" väldigt ofta :P . Borde nog ändra på det.....

Aja, nu ska jag nog skriva ett par rader om historian.....(typ) xD

Kommentarer

Postat av: Houmö'

2008-04-05 @ 01:40:50

Booooooooring!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback