Kelsey Briggs

R.I.P. Kelsey Briggs



En känslosam kväll för mig....! ;(

Kommentarer

Postat av: Lovisa

2008-04-14 @ 17:06:41

sorgligt!

Postat av: Roos

2008-04-14 @ 17:41:59

Det är så synd om den där lilla flickan..

jag blev så himla förbannad och ledsen när jag läste &såg filmen om henne i höstas, hur kan folk vara så dumma ;( ;(

http://www.kelseyspurpose.org/

R.I.P. Kelsey Briggs!

Postat av: roz

2008-04-15 @ 16:58:48

FYFAN.

Inte mycket får mig att gråta eller tycka synd om grejjer sisådär, inte ens den här Engla saken ( i hope u rest i piece though! )

Men när videion nästan tog slut och grjjer brast mitt hjärta, och hej och ho, JAG GRÅTER.
ffan säger jag bara.
REST IN PIECE.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback