Längesen...

Jaa, det var ett tag sen jag skrev i bloggen!
Vad har jag gjort under tiden jag inte bloggat??
På sjukhuset har jag bland annat fått vara med på en röntgen undersökning, koloskopi, MR, m.m.
Efter praon promenerade jag till tunnelbanan och det tog väl runt 15 min. Därifrån åkte jag till T-Centralen, där jag skulle träffa syrran. Fast efter ett tag var jag tvungen att åka till skolan, då jag hade utvecklingssamtal... Det gick väl rätt bra : )
Strax innan 18 gick jag med brorsan till hans fotbollsträning, på V.IP. Eftersom den skulle vara till 20, gick jag hem för att äta lite middag. Sen så promenerade jag och syrran... och vi gick bland annat till ett av mina favoritställen : )  Det som brukar kallas för "V...-tippen". Det roligaste var när vi sprang nerför berget, vi såg på utsikten och vilka minnen från när jag var yngre...
Sen så gick vi för att hämta brorsan, och dåå såg jag även att mina gamla klasskamrater hade träning! ;)
Men men, mitt minne sviktar.. så.. jag skriver bara det jag kommer ihåg av vad jag har gjort xD

Igår var inte en höjdare.. På sjukhuset var det mest förberedning inför helgen , då en av de två vårdavdelningarna skulle stängas. Efter det var det såå fint väder att jag tänkte sätta mig vid vattnet på Gamla Stan, men eftersom jag fick sån huvudvärk åkte jag hem istället.

Idag var jag i skolan ( jag går i skolan på lördagar, då jag läser mitt modersmål)...
Men men, sen hände inte mkt, tror jag... :P

;D

Kommentarer

Postat av: Anonym

2008-04-20 @ 13:47:32

Skönt att du är tillbaka!:D

Postat av: aida

2008-04-20 @ 15:53:14

men blogga mera unge !!! :P


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback