Spring, spring, spring...!

Vad menar jag med det då??

Jaa, idag har jag gått fram och tillbaka ( hehhe, inte direkt springa:P)...
Jag  gick till Vi (alltså matbutiken...), för att jag tänkte köpa godis... men sen så hade jag inte tillräckligt med pengar, då fick jag gå hem igen.. Efter ca 10 min var jag där (igen) , och då stod jag och valde.... men sen fick jag beslutsångest(?) ... eftersom jag även skulle köpa godis åt syrran, så ringde jag henne så att hon kunde välja vilka godissorter hon ville ha ( xD ) Jahapp... men men, nu har vi suttit och ätit rätt mkt... :P ( hehe, jag har säkert gått upp ett par kilon : / )

Men men, sen på kvällen så var det en del grejer att göra (o då fick jag gå fram o tillbaka (igen), )bl.a. köpa mjölk ...

aja, nu ska jag sätta stopp på gnällandet om hur mkt jag har gått (heheh, vilket egentligen inte är så mkt, om ja tänker efter :p) 

Vad har ni gjort idag ?? : )

Kommentarer

Postat av: Caroline

2008-04-28 @ 18:34:37

Haha, det var många turer :P


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback