Valborg

Jaa, jag e helt utmattad.. orkade inte göra nånting, blev inget firande.
Imorse höll jag på att spy (när jag skulle äta frukost, har varit så sen i måndags :/ Är jag sjuk??)... Sen så skulle vi springa 3km (ev. 6km) på idrotten, och jag kände på mig att jag inte skulle orka.. (ville spy) innan lektionen.. och jaa, jag hade ju rätt... Sen så joggade jag typ inte så mkt, gick rätt mkt (jaa, jag har aldrig varit bra på idrott :/ ) Sen så efter 3km skulle vi springa intervall och jag sprang 3 ggr av 4 ggr... Och (herregud) jag höll på dö! Hela världen snurrade runt och jag liksom hade bara lust att slänga mig ner på gräsmattan! ( NU fattar ni säkert, jag är usel på idrott!!! ) Men men, nu mår jag lite bättre iaf..

Sen så åt jag lunch... efter 12... och vi hade inte lång lunch :( Men men, det har aldrig hänt förut (tror jag) , men jag åt middag kl 20 idag :( Fast jag åt en glass runt tretiden... tur det , annars skulle jag varit död (på riktigt)...

Men men, nu har jag lite ont i huvet.. så jag borde nog lägga mig tidigare..

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer

Postat av: Em

2008-05-06 @ 20:47:50

Du är inte dålig på idrott kanske lite sämre kondis.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback