080824 - Tafsad på baken i ett bibliotek, vad ska jag göra? :S

Mår illa av tanken, men jag kände igen den där mannen från förut. Har sett honom ett par ggr, han typ låtsades att han "snubblade" och råkade nudda min bak, för flera år sen. Och sen så hände det idag, igen. Alltså jag stod vid en bokhylla och jag såg ju honom, jag tryckte mig närmare hyllan ifall att, men ändå så gjorde han samma sak som förut... Jag vet inte om han gör så med flera tjejer, men det här var ju liksom ANDRA gången!  Vad i helvete ska jag göra?!

Blä, vill inte tänka mer på det men jag vet inte... :S


Kommentarer

Postat av: anneli

2008-08-24 @ 16:45:40

anmäl, det räknas väl som sexuella trakasserier om jag inte har fel?

Postat av: Roz

2008-08-24 @ 19:44:26

Anmäl. Det bästa du kan göra, & berätta för din mamma. Om du känner dig kränkt osv, och säg till biblioteks folket nästa gång, de kan kalla på vakt & så, och slänga ut honom, stå inte bara där! D:<

Postat av: Anonym

2008-08-24 @ 20:12:39

låt the guy va han ville väl bara driva som fan





om han inte var typ 45 år som faen

Postat av: Karin

2008-08-24 @ 22:02:29

SV till den anonyma personen:

Ursäkta mig, han var t.o.m. över 45 år! Vad säger du om det?


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback