080826 - Förlåt för att jag inte skrev igår!!! Allt är....

...skolans fel!! Blame it on the school ;P

Nejmen jag har mkt och göra, så det blir inte så långt inlägg.

Ska förändras! Inte många timmar vid datorn (hehe vi får se hur bra det går (A) ). måste tänka på mina studier!! That's very important.

I alla fall, idag hade vi det ganska kul :D Vi som går i nian kan få läsa Matte A på Östra Real, så vi åkte dit idag på morronen vid 8-tiden. Blev inte mkt, men läraren pratade lite, sen så fick vi gå. Vi gick tillbaka till skolan, där vi inte hade mkt att göra. Men men, sen var det NO halvklass, då fick vi börja med Kemi :)
Efter det var det vår första spanska lektion på hela terminen, det var ingen hel lektion eftersom fotbollsklassen inte hade fått sina spanska böcker än.. ( man måste låna på biblioteket). Men men, så vi hade 20 minuters rast innan lunchen... Hade ingen lust att äta då. så vi var vid skåpen. Jag, Vivi, Wen & Thomas :) Sen så skämtade vi och så... Träffade på vår spanska lärare minst 8 ggr! Hahah.
Sen gick vi till lunchen.
Under lunchen gick vi upp till skåpen efter lunch. Vi hade skoj, satt där och pratade om allt. Vi var typ 10 pers, och sen så kom tre från B3 ( vi går i 9A1) och vi pratade ;D
Men men, sen skulle vi til Bild-lektionen. Men när vi kommer fram så har det tydligen blivit nåt fel med allas scheman... Sååå, jag, Caroline och Edvard gick ner till Expeditionen som tydligen var stängd... Så alla struntade i lektionen...

Vi satt vid skåpen en stund och hälsadepå alla som gick förbi... Knasiga :)
Sen så tog vi frisk luft, gick ut till fotbollsplanen där de flesta var ;D
Svenska lektionen började runt 13.15... Därför gick vi till svenska lektionen, den var rätt lång :s Vi håller på med noveller, undersöker de typ... I alla fall, sen så vardet klassråd. Jag är en av de två elevrådsrepresentanterna i vår klass, fast jag är bara suppleant! Hehe jag e inte så engagerad (a)....
Sen så slutade vi 14.50 :)

Åkte hem och det blev en väldigt tidig middag, strax efter 17! Men det var bara för att mamma skulle på miitt föräldrarmöte. 18.30 och det tar tid att åka ;P

Men men har precis duschat och så ska jag göra mina läxor som ska lämnas in imorn!! :S (Panik!?) Vi fick svenska läxan idag och religion igår.

Ciao!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0