080827 - huvudvärk :(

Rolig förmiddag, eftermiddan... mindre rolig.

Började med tyska :) Första lektionen det här året. Vi gick igenom lite grejor,repeterade och så.
Nästa lektion var idrott :D. Vi hade en väldigt rolig & skön vikarie! Han var ju fett rolig, skojade och så ;P
Honom borde vi ha oftare :D Haha, inte för att det är nåt fel m vår ordinarie, men vi behöver skoj :)
I alla fall, kl.10.00 skulle jag på det första elevrådsmötet ( är suppleant av en konstig anledning....). Det varade i 30 min, sen så skulle jag till den efterlängtade musik lektionen <33
Vi gick igenom lite grejer,sen så visade han hur trummorna, basen och gitarren skulle vara. Idag skulle vi spela i grupp, spela en låt som heter Zombie! Det var fett kul, spelade gitarr :)

Efter det var det lunch, religion, biologi och svenska. Fast svenskan blev inställd pga att vår lärare skulle hämta sin gamla far från sjukhuset...

Efter biologin blev jag otroligt trött... jag förstår inte ens vad som hände! När jag var på väg hem fick jag sån huvudvärk att jag gick och la mig när jag kom hem... Det var verkligen bra att vi fick sluta tidigare, vet inte hur jag skulle klara mig annars....
Sov i 2 timmar, åt middag och nu ska jag sitta här en liten stund. Ska nog sova tidigt idag, hoppas att jag somnar....


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0