2008.08.20

Idag skulle jag på möte med mina mentorer kl.10.50. Sen så satt jag med mina snälla vänner utanför klassrummet i nån timma. Fast vi gick sen till det där lilla väntrummet utanför syster ( de har skööna & mysiga "stolar").
Efter det samlades vi utanför klassrummet, vid 12-tiden blev det lunch. 12.30 i "Gropen", för att sedan åka t-bana till Stora Skuggan. Spelade brännboll med klassen, efter det åkte alla hem, medan jag & Aida tog det lugnt och åkte till skolan, blev såå himla törstig! ;P
Eftersom jag var såå himla trött så åkte jag hem. Satte på tv:n, sen ringde mamma och ville attt jag skulle köpa en del grejer till middan.

Men men, sen blir det väl RapportSVT. Nytt för i "år" (kanske det här läsåret då): Titta på rapport varje kväll! ;P


Vad har mina kära läsare gjort idag?

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0