20080822 - första veckan i skolan: avklarad!

Japp, haha nu låter det rätt konstigt... Menmen, vi fick våra skåp idag och sen så skulle vi låna alla våra läroböcker. Duktiga jag, slarvade bort mitt lånekort så jag fick använda det jag brukar använda i Sthlms bibliotek...
Många böcker och många dörrar att gå "igenom". Föll... :$

Men men, efter denna skolvecka som slutade med dubbeltimme i historia,gick jag, Aida, Yusi & Caroline hem till Aida. Vi bakade kladdkaka och hade väldigt kul :) Tyvärr så var jag tvungen att gå hem, fast jag var ju iofs väldigt trött...

Imorn börjar lördagsskolan, så jag ska nog lägga mig snart.

God natt!!

Ps. Läste att det inte gick bra för Carolina Klüft. Synd för henne & Sverige. Det har inte gått bra för Sverige i år....
Lycka till nästa gång! ;D

Kommentarer

Postat av: Jonna

2008-08-23 @ 10:59:56

Godmrogon:)

Postat av: Jonna

2008-08-23 @ 22:20:32

tack:)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback