Andra augusti nollåtta :)

Idag kom moster & hennes två döttrar hem till oss vid 11-tiden och sen så gick vi till centrum med mamma , och moster köpte en del grejer. tänkte köpa en jättebillig väska för att ha idrottsgrejer och så, men den såg såå himla dålig ut. (Dålig kvalité) så jag struntade i att köpa den...

Efter några timmar gick vi hem till oss och lagade mat. Sen så skulle de hem, och då var det dags för mig och mamma att kolla på den där koreanska serien ;D Skiiit spännande!! Dock var det bara två avsnitt kvar :P

Sen så blev jag såå trött att jag gick och la mig (a). Måste vart för att jag la mig 1 elr nåt igår , och sen vaknade jag 9 :P

Annars har jag inte gjort något annat ...

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0