Första skoldagen i 9:an...

... det första jag tänkte på när jag vaknade:
Shit, ska jag reeedan börja nian??? :o

Känner mig fortfarande vääldigt liten... Ska inte jag börja 6:an eller 7:an??
Ok skoja bara:P

Men men, vi började kl.9, kom till skolan lite väl tidigt ;P, men sen så kom alla mina klasskamrater, saknat några :)
Vi ska inte ha några lektioner de tre första dagarna, vilket innebär att vi ska ha lektioner på torsdag.
Eftersom vi fick våra scheman idag så vet vi att vi ska ha bl.a. musik(!!!) på torsdag. Ska bli suuuuperkul!! Music in my heaart <33

Men men, våra mentorer delade ut massa papper och sen så skulle vi tydligen välja nån som man kände minst.. Och det gick vlädigt seegt (väljandet alltså:p) och då blev hon (ena mentorn) inte så glad... Typ irriterad på oss för att några killar valde någon som de typ känner väl... Menmen, eftersom jag känner tjejerna i klassen intervjuade jag en kille.
Vi hann inte med så mkt :P  Men men...

Vi åt lunch kl.12, kom tillbaka 12.30...

Imorn och onsdag blir det samtal med mentorerna på förmiddagen, på eftermiddagen ska vi på "utflykt". Imorn ska vi till Skansen (som förra året) och på onsdag ska vi nånstans... inte riktigt bestämt än.

Kl 13 så slutade vi, och jag åkte till "The Capital of Shopping" :) Träffade syrran på Monki! ;)

Hur var er första skoldag??

Kommentarer

Postat av: Vanessa

2008-08-18 @ 17:09:44

Haha, jag känner mig också ganska liten.

Min förra lärare sa att vi tillhörde dom stora barnen i skolan nu men jag kände mig som en 3:a, haha!



Känner du Vivi?

Postat av: Vanessa

2008-08-18 @ 17:09:45

Haha, jag känner mig också ganska liten.

Min förra lärare sa att vi tillhörde dom stora barnen i skolan nu men jag kände mig som en 3:a, haha!



Känner du Vivi?

Postat av: Roz

2008-08-18 @ 17:33:17

har fortfarande sommarlov HAHAHA.



puss <3 :'D

Postat av: Roz

2008-08-18 @ 17:47:14

Haha, vettu vad jag tror jag stod brevid Shlao när de var dans grejjs på ung ung 08 HAHAHA.



saknar dig med babyboo ;__; <3

Postat av: Vivi

2008-08-18 @ 19:41:51

Har haft det bra de jobbigaste i klassen har slutat så det var jätteskönt!!!:D

Postat av: Anonym

2008-08-18 @ 19:43:22


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback