"Get Karl! Oh Soo Jung OST"

En koreansk serie som jag & mamma är typ beroende av, just nu ;P
Den är enligt mig bra ( I like drama (a) ) Fast jag är inte säker på vad den heter... Vi ser den på kinesiska :) Men jag tror att den heter så, googlade :P

Handlar om en kille som gjorde allt för en tjej, under deras tid på skolan och sen så hände massa grejer på universitetet. Efter flera år ihop skulle de gifta sig.. Men egentligen så tror jag inte att hon verkligen gillade honom.... För annars skulle hon ju inte lämnat honom vid altaret! Kanske för att han inte hade det rätta utseendet och hon egentligen ville hon väl bara ha honom för att han var smart?

Men men, jag har inte kollat så mycket.. hoppat över lite eftersom mamma kollat innan...

I alla fall, de träffas igen 8 år senare, han har blivit myyycket myccket snyggare och är huur känd som helst. NU vill hon ha honom.. Efter massa krångel blir de ihop igen, men eftersom han ljög för henne om en vääldigt stor grej.. blir det slut mellan dem... tyvärr... En hel del draama!! ;P

Vill att de ska vara tillsammans, vet inte varför ;P
Men de har rätt bra musik hehe...


Någon annan som har sett den?

My God! Tycker att han är så snygg ;P
Hehhe jag e lite konstig:p  Överdriver kanske...
Men vad tycker du om hans utseende? hehe

Kommentarer

Postat av: Roz

2008-08-02 @ 12:36:26

Finns asmånga såna serier på www.crunchyroll.com ( bli bara medlem) finns också kinesiska,thailändksa serier också osv, bara söka! finns med antingen chinese sub eller engelsk ^__^


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback