Gina Tricot i SKHLM - the Capital of Shopping...

... gick runt i Shoppingstaden med syrran, hittade en svart tubtop...
Hehe ett ganska "vanligt" linne...  Såg lite tråkig ut på bilden :P Men men, undrar hur den ser ut på mig...
Vad tycker du om det linnet? Behöver åsikter (a)


Efter ett tag kom hennes kompis A-k, så gick vi runt med henne :)


Och så plötsligt, när jag är i H&M, så ser jag ett ansikte, väldigt bekant... Jag tänker efter lite.... Ah!
Det är ju en gammal klasskamrat från mellanstadiet! Guud, vad längesen det var... Hälsade till honom,men jag vet inte om han kommer ihåg mig :P Kul att se honom iaf ;P
Kom att tänka på gamla tider, gamla klasskamrater och så ;D Minnen!

Kommentarer

Postat av: LITTLE MISS LOUISE

2008-08-18 @ 17:58:52

Hallå sötnos! Ja hihi:P Har du sett mitt videoinlägg? :P Jag är inte så dum och envis och äcklig, lovar :P

Postat av: LITTLE MISS LOUISE

2008-08-18 @ 18:12:23

Vadå? Gjort vadååå? :O <3





hööh, snälla jag är inte sådär äcklig :O<3

Postat av: Sis

2008-08-23 @ 23:59:05

Hm....Det heter inte Shoppingstaden längre! XD "SKHLM".................................... haha


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback