Kvällen, natten, morgonen @ Aida's <33

Igår kväll var vi hemma hos Aida . Helt galet! Dansade loss, skvallrade, m.m.! Oförglömlig tiiid @ Aida's ;D
Skitkul iaf, en hel del roliga bilder, dock hade ja ingen kamera med miig, såå det blir tyvärr inga bilder på bloggen...

Men men, kunde inte somna, förrän det blev ljust!

Det vill säga kl.4! Kollade lite på OS,och somnade till simningen, haha.. Men men, kunde inte sova utan att bli väckt varannan minut(?). Sov inte mkt iaf. Sen så vaknade jag typ kvart i 9, vilket jag aldrig gör... tidigt , fortfarande sommarlov! :P
Efter ett tag så vaknade alla andra, Aida vaknade tidigt, men hon är van... ;D

Men men, när jag kom hem vid tre-tiden åt jag lite, och blev fett trött... Fast det är iinte så konstigt.
Somnade helt plötsligt, så jag la mig på sängen, väcktes av mamma (middagstid..) och nu sitter jag här.

Hur har ni haft det??

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0