My best friend :)

DIN BÄSTA VÄN:
Vad har hon/han för hårfärg just nu?  Svart
Brukar hon/han färga håret? Njaaaaaaaaaa, bara luggen ibland
Vilka färger har hon/han haft? bland annat svart med lila lugg
Vad har hon/han för parfym? Vet inte riktigt....
Vad brukar hon/han använda för smink? Typ kajal och så....
Vad heter hon/han i andra namn? venne
Vart bor hon/han? Skhlm :)
Är du avundsjuk på henne/honom? Ja
Hur lång är hon/han? Längre än mig -.-'
Vad heter hennes/hans syskon? Nina
När träffades ni? I början av femman. Började vara med henne och hennes kompisar helt plötsligt...
Hur träffades ni? Hon började i min klass i 3:an & sen gick vi i olika klasser i mellanstadiet, men vi började prata i femman
Vad går hon/han på för sporter? Inga..
Vad brukar hon/han göra på helgerna? Sova,äta & chilla,m.m.? 
Vad brukar hon/han göra efter skolan? dator, läxor,träffa kompisar?
Vilken skola går hon/han i?  Gamla Västerholm
Har ni kramats? KLART
Har ni pussats? Inte vad jag minns...
Brukar ni säga att ni älskar varandra? jaarå.
Har hon/han fräknar? Nej
Har ni kollat på film någon gång? Ja ._.
Har ni bråkat någon gång? Njaa, inte helt, NEJ! :'D
Har ni sovit i samma säng? nej lol
Har ni skrattat tills ni gråtit? typ...
Har du sett henne/honom gråta? inte vad jag minns...
Vad gjorde du då? 
Har hon/han sett dig gråta? Jaapp....
Vad ska ni göra i sommar? Vi ska träffas & ha kul,som den gamla tiden! "So close but still so far away!" ):
Hur länge har ni varit kompisar? Snart 4 år :D
Vad har hon/han för färg i sitt rum? Vitt?
Har hon/han svikit dig någon gång? Inte vad jag minns...
Har ni pratar i telefonen någon gång? Har vi väl ?
Kommer ni vara kompisar om 10 år?  Jadå, hoppas det, annars vet jag inte vad jag gör ): <3
Älskar du henne/honom?  alltid!  <33333333333333333
Och sist, vad heter din bästa vän? Rooza <33

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0