@ Skansen m klassen :)

Idag började jag kl.12 :) Vi skulle äta lunch, sen så åkte vi 44:an till Skansen. När vi kom fram så fick vi gå vart vi ville, jag gick först med Carro, Hedvig & Aida. Sen så träffade vi Caroline Y, Yusi & Lili :)

Vi samlades kl.14:30 eller nåt, sen så fick vi åka hem. Jag åkte med alla till skolan, sen så gick jag, Carro, Hedvig & Aida till syster, mätte oss. Efter det gick vi till kyrkan, eller den där gräsmattan. Där hade vi jättekul, flummade & det blev maassa bilder! :) Lägger upp några senare ;D

Sen så åkte jag & Aida hem till henne för att hämta hennes sladd, åkte till Carro för att lägga upp bilderna på facebook och så :)

Tyvärr så var jag tvungen att åka hem rätt tidigt. Så kom jag hem och åt middag, tittade på rapport och sen så satte jag mig vid datorn.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0