Hjälp!! Inflammation i hälsenan? :S

Det gick väl sådär på läkarbesöket idag. Min väldigt snälla syrra följde med mig som sällskap ;D Tack!

Först fick vi gå till sjuksköterskan som tittade där det är svullet... hon tyckte att jag skulle gå till en läkare så jag fick en tid 40 minuter senare... Vi gick då runt i centrum (och det gjorde lite ont,men vi gick inte så snabbt)... Efter det gick vi tillbaka och fick vänta i en halvtimme på att läkaren skulle komma :S

Men men, läkaren var inte säker... Fick ta ett blodprov & sen så sa hon att jag skulle smörja in med ett anti inflam. gel...  i några dagar och så ska jag dit igen nästa vecka för att se hur resultatet blivit :S

Blää, hoppas att det blir bättre så snabbt som möjligt! Påverkar ju mig nu... Kan ju knappt gåå!! ;(

Någon som har haft något liknande som kan ge tips?
please...

Kommentarer

Postat av: vanessa

2008-07-31 @ 14:28:13

är Lars bra då?



Oj, hoppas det går bra snart :)



kram

Postat av: Roz

2008-07-31 @ 14:58:35

Lägg typ varm handukk på, den kan frysa osv ):



get better baby! <3

Postat av: Patricia

2008-08-01 @ 19:03:19

Stackars dig :(

När min hälspena brast kunde jag inte göra så mycket åt det...det läkte av dig självt. Men jag fick gå på kryckor en stor del av året :(

hoppas det blir bättre! <3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback