Aaaaaah, allting är helt huller om buller!!! :/

Nicht so gut....

Alla mina böcker är lite här och där, allting på mitt skrivbord ligger i olika konstiga högar, så jag hittar ingenting...
Och jag vet verkligen inte vad jag ska prioritera först!!!! usch!!

Så mycket att gööra!!

- Bild (recensera ett galleri)
- Engelska (skriva klart min berättelse)
- Fysik (träna till prooovet på onsdag)
- Teknik (träna till provet på fredag)
- Geografi (bli klar med texten innan redovisningen!!)
- Matte (måste räkna, är efter i planeringen)
- Kinesiska x2
- Gitarr (haha ok det räknas inte direkt... Bara vad jag själv VILL göra!)



Spelade liite gitarr idag och det börjar bli bättre...  F#m är inte lika svårt som i början :P Haha jag är verkligen inte bra på att spela gitarr!!! Övning ger färdighet... hoppas jag!!


Aja, ha det gött! ;D


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0